Podněty a stížnosti
Klademe důraz na kvalitu poskytovaných služeb a z tohoto důvodu jsme přístupni Vašim podnětům a připomínkám. V případě, že nejste spokojeni s nemocniční nebo ambulantní péčí, projednejte své námitky s vedoucími pracovníky oddělení. Lze také oslovit přímo vedení nemocnice, kde s Vámi problém projednají.
Postup při podání stížnosti
Kdo může podat stížnost proti postupu poskytovatele při poskytování zdravotních služeb |
|
Jakým způsobem může být stížnost podána: |
|
Kde, komu a kdy můžete stížnost podat: |
Nemocnice AGEL Říčany a.s. sídlo: Smiřických 315, 251 01 Říčany Sekretariát – budova ředitelství, 1. patro tel.: 323 627 520 e-mail: sekretariat@nrc.agel.cz Po – Pá 8:00 – 15:00 hod.
|
Jaké jsou lhůty pro vyřízení: |
Poskytovatel je povinen vyřídit stížnost do 30 dnů ode dne jejího obdržení. Tuto lhůtu může odůvodněně prodloužit o dalších 30 dnů. Jde-li o stížnost, k jejímuž vyřízení je nepříslušný, je povinen ji do 5 dnů ode dne jejího obdržení prokazatelně postoupit věcně příslušnému subjektu. O prodloužení lhůty, o postoupení stížnosti, je poskytovatel povinen informovat stěžovatele.
|
Podle kterého právního předpisu se postupuje: |
Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách).
|
Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují: |
Pokud stěžovatel s vyřízením stížnosti nesouhlasí, může podat stížnost příslušnému správnímu orgánu, tj. Krajský úřad Středočeského kraje.
|