Logo

PARTNER VAŠEHO ZDRAVÍ 

Jsme součástí skupiny AGEL, nejúspěšnějšího soukromého poskytovatele zdravotní péče ve střední Evropě.

Rychlý kontakt

+420 323 627 511

Pacienti a návštěvy

Podněty, stížnosti, nemocniční ombudsman

 

Protože klademe důraz na kvalitu poskytovaných služeb, jsme přístupni Vašim podnětům a připomínkám.

V případě, že nejste spokojeni s nemocniční nebo ambulantní péčí, můžete projednat své námitky také s vedoucími pracovníky oddělení nebo můžete k projednání oslovit přímo vedení nemocnice.

Co se týče podání stížností – s tou se vždy obracejte na nemocničního ombudsmana. V případě, že nebude k dispozici, můžete stížnost v písemné podobě předat na sekretariátu nemocnice (budova ředitelství, 1. patro, tel.: 323 627 520, Po–Pá v čase 8:00–15:00 hod.). Stížnost bude k vyřízení předána nemocničnímu ombudsmanovi co nejdříve to bude možné.